دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

تصاویر قشنگ و زیبا

بقیه در ادامـــــــــــــه قرار داره ×حتمــا×برین.













نظرات 14 + ارسال نظر
شعله جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://classical-web.blogfa.com/

قشنگ بود

sungirl جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://sungirl99.blogfa.com

سلام مرسیـــــــــــ اومدی
خیلی ناناس بود
بوســــــــــــ

هدیه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

قشنگه
درضمن اونقد دشمن تو زندگیم هست ولی خدایی گاهی خیلی مهربون هستن
یه موقع هایی اونقدکه فک میکنم دیوونه میشم
ولی همیشه بخاطر اطرافیانم حاضرم بخندم تااز ناراحتی من کسی ناراحت نباشن ولی دیگه اینچندروز در حد المپیک اعصابم بهمه

naz دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://khoonekaghazi.blogfa.com

سلام خوب هستین ایشالا؟
ببخشی من اومدم تا شما رو برای فردا به خونه کاغذی دعوت کنم خواهش میکنم تشریف بیارین.. و برای جدیدترین مطلبم نظر بذارین
منتظرتونمll

naz دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://khoonekaghazi.blogfa.com

ممنونم عزیزم
فردا ماهگرد منو عشقمه خواهش مسکنم بیاین و با نظراتون خوشحالم کنید

naz دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://khoonekaghazi.blogfa.com

ممنونم عزیزم
پس فردا ماهگرد منو عشقمه خواهش مسکنم بیاین و با نظراتون خوشحالم کنید
ببخشین من تو کامنت قبل اشتباه گفتم 11بهمن منتظرتونم توی خونه کاغذی

هدیه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

بابا تو که ترکوندی

هدیه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

کاش پیشم بودی خفت میکردم

هدیه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

آره
فک کردی همه مثه دخترخالتن؟

pari جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://pari-ali.blogfa.com

_______$$
_________________$$$$
_________________$$$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$_____$$$$
___________$$$$$______$$$$$
__________$$$$$$ آپم $$$$$
_________$$$$$$_________$$$$$
______$$$$$$$$$_$_$_$_$_$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$____________ ___$$$$$$$$
__$$$$$$$$_______________ __$$$$$$$$
_$$$$$$$$____________________$$$$$$$$ آپم
$$$$$$$$______________________$$$$$$$$

شعله شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://classical-web.blogfa.com/

آپ آپ !!!
یــه اپه خومشــل!!!

هدیه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

خوبی؟
من دلم واست تنگ شده
بابابیا دلم واشه
راسی اندازه ی 10تای کوچیکیم دوستت دارم

هدیه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

به وب فوتبالی هام برو
بایه دختر شیطون بلا
البت اگه دوس داری تقریبا قشنگه از نظر خودم

هدیه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

بابا آپ کن دیگه
راسی خوش به حالت که دخترخاله ای مثل شعله داری کاش منم یه دونه داشتم

جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدی خوبـــی؟اولین باره میبینــم چنین حرفی میزنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد