دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

والیبـــال



وایییییییییییییی مــن عاشقــه والیبــالم!!!
حیف شــد که خونمون رو عوض کردیم و گــرنه میتونستــم هنوز هم کلاس والیبال برم
آخــه قبلا خونمون رشت نبــود تهران بود واسه همینه که اینو میگــم!
راستش دو سه بــار خواستم کلاس برم ولی وقته اضافه ندارم
اوووووووووووف کلــی کلاس دیگه دارم:پیانو . گیتار . سنتور . زبان و.....

مامان و بابام بهم میگــن دیگـــه باید واسه همیشه والیبال رو کنــار بزارم
ولی زندگی برام بدونه والیبال خیلی سختـــه...
این روزا هم که دیگه مخ شدم!
واییییییییی کارناممون رو دادنخودم تو تعجب بــودم!
19.94 شــدم!
امســال واقعا درس نخونده بودم نمیدونم چه شکلی خوب شدم!!!
قرارا گذاشته بودم با دوستام 16 بشم تا بتونیم رشته هامون رو عوض کنیم و بگیم کشش
نداریم امـــا متاسفــانه..........مجبورم همین رشته رو بخونم
این روزا حوصله ی آپ ندارم!
خوب دیگه فعلا!

نظرات 4 + ارسال نظر
صالح سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://hes20.blogfa.com/

هلن از همه متنفر شدم

هدیه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

وااااااااااااااای من عاشق والیبال م باشگاهم میرم اگه تونستی بیا
آفرین کارنامه ت خیلی خوب شد مثل دخترخاله ی عزیزت

هدیه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://hedieh-021.blogfa.com

عضدی
فقط مربیش خیلی سخت گیره ولی زن بیستیه

امیر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://13591391.blogfa.com/


ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﻨﺶ ﺁﺩﻣﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺳﺖ ،
ﭘﺲ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻦ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺩﺷﻤﻦ ،
ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺩﺷﻤﻦ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﮐﻨﺪ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد