دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

من خستـ ـه نمیشـــم

من خسته نمیشم هر چه قدر در این دنیا کوچک باشم

 هر چه قدر غیر قابل دید باشم برام مهم اینه که خدام منو

میبینه!

و من همیشه تلاش میکنم و نمیتونم بی کار بشینم!

سلام دوستای خوبم وای نمیدونین چه قد خوش حالـــم؟

دیشب من و خانواده ام رفتیــم ویلــامون کلی خوش گذشت امـــا تا صبح

خواستیم یه دست والیبــال بازی کنیم بابام گفت کار براش پیش اومده و باید بریم

صبح هم با گوشیم اومدم وب

حالا  هم این قد حوصلم سر رفته که نَگیـــن!

وای ما پنج شنبــه عروسی داریم دلم به همین خوشه!!!

امــا هنوز لباس ندارم!برام اصلا مهم نیست چی بپوشم اما خوب وقتی هنوز معلوم

نیست باید چی بپوشم منو میترســونه!به مامانم میگم فوقش من نمیآم!

همین دیگه میخواستم فقط یه چیزی بنویسم تا حوصلم سر نره!

 

 


آیا می دانید؟

  • هر یک از ما به طور متوسط در طول زنــدگی حدود ۲۰ کیلوگرم سلول های مُرده ی پوست را از تن جـدا میکنیم.
  • در یک سانتی متر پوست شما دوازده متر عصب و چهار متر رگ و مویرگ وجود دارد.
  • نازک ترین پوست بدن پوست پلـــک و کلفــت ترین پوست بدن را کَف پا دارد.
  • چشم انسان می تواند ۱۰ میلیون رنگ مختلف را ببیند و آنها را از یکدیگر تشخیص دهــد.
  • چشم انسان معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل عمل میکند.
  • چشم ها بعد از مغز پیچیده ترین عضو بدن شما هستند!
  • سریع ترین ماهیچه ی بدن زبان انسان است.
  • نیاز مردان به صحبت کردن در روز ۱۲ هزار کلمه و نیاز زنان ۳۲ هزار کلمه است.
  • سرد ترین نقطه ی بدن کف پا است با ۳ درجه!
  • مَــحال است بتوانید آرنج دستتان را بلیسید.
  • حس بویایی انسان قادر به دریافت و تشخیص ۱۰ هزار بوی متفاوت است.
  • خنده آسان تر از اخم کردن است برای خندیدن انسان ۱۷ ماهیچه ی صورت و گردن را استفاده میکند در حالــی که برای اخم کردن از ۴۰ ماهیچه!
  • آب دریا بهترین ماسک زیبایی پوست است.

                               *از دخترخاله ی عزیزم شعله به خاطره این مطلب ممنونم*