دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

love

I love you more than I


دوســت داشتــن چیزی نیســت کــه بتونــی بــآ زور بدستش بیــآری بلکــه بایــد

تنـــها بخوای کــه خودت باشــــــی اون وقــت یه عــآلمه آدم عاشقت میشن!

Inna

سلــــــــآم بچــه ها دوبــآره هوس کردم عکسای عقشمو بزارم:

s7o1n650u3kcsudd53l9.png

بقیـــــه شون در ادامــه هست

ادامه مطلب ...

والیبـــال



وایییییییییییییی مــن عاشقــه والیبــالم!!!
حیف شــد که خونمون رو عوض کردیم و گــرنه میتونستــم هنوز هم کلاس والیبال برم
آخــه قبلا خونمون رشت نبــود تهران بود واسه همینه که اینو میگــم!
راستش دو سه بــار خواستم کلاس برم ولی وقته اضافه ندارم
اوووووووووووف کلــی کلاس دیگه دارم:پیانو . گیتار . سنتور . زبان و.....

مامان و بابام بهم میگــن دیگـــه باید واسه همیشه والیبال رو کنــار بزارم
ولی زندگی برام بدونه والیبال خیلی سختـــه...
این روزا هم که دیگه مخ شدم!
واییییییییی کارناممون رو دادنخودم تو تعجب بــودم!
19.94 شــدم!
امســال واقعا درس نخونده بودم نمیدونم چه شکلی خوب شدم!!!
قرارا گذاشته بودم با دوستام 16 بشم تا بتونیم رشته هامون رو عوض کنیم و بگیم کشش
نداریم امـــا متاسفــانه..........مجبورم همین رشته رو بخونم
این روزا حوصله ی آپ ندارم!
خوب دیگه فعلا!

تصاویر قشنگ و زیبا

بقیه در ادامـــــــــــــه قرار داره ×حتمــا×برین.



ادامه مطلب ...