دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

دنیــــایـــی بــ ـرای مـــــن ♥

♥یــه دنیــا وجود داره اونـــــم واســه خودمــه!♥

The picture of taylor swift

دوستای خوبم بقیه ی عکسا توی ادامه هست

  • image03
  • ادامه مطلب ...

    چن تا عکس

    سلام خوبین؟

    وای بچــه ها هوس کردم خواننده ی مورد علاقمو بهتون معرفی کنم

    در ضمــن بچــه ها مسخره نکینی خوب چی کار کنـم؟اینقد درس خوندم رمزه اون یکی

    وبم یادم رفت وگرنه من باهوش ترن آدمه دنیــام!

    "Inna is best singer in world"


    ادامه مطلب ...

    دوستــای خوبم منم هلــن میخواستم بگــم اما نشد

    رمزه وبم یادم رفته و هرچی فکر کردم یادم نیومد!

    خوب از این به بعد اینجا پست میزارم امیدوارم همراهیم کنین

    نوشتــه های قشنگ

    انســان می تواند بی آنکه انســان بزرگی باشــد

    انسانی آزاده باشد امــا هیچ انسان نمیتــوانـــــد

    بی آنکــه آزاده باشد انسان بزرگی باشد!

    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

    گاهی تو حتی لب به سخن نگشوده ای و من به پایان

    آنچـــه خواهی گفت رسیده ام!

    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

    اینکه

    "عاشق چه باشیم"

    اساسی ترین مساله بشری است.

    و اگــر پاسخ این باشد:

    "به هر آنچه هست عشق بورز"

    در می یابیم که جهان پیرامون

    به همین ترتیب عشق می ورزد و هیج عشق ورزیدن دیگری نیست

    که جــــاودانه باشد

    یا جهان پیرامون آن را بشناسد.

    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

    اگر من درخشش خورشید

    و گرمــای آفتاب را می پذیرم

    پس باید رعد و برق را هم

    بپذیرم

    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

    منتظر باشیـــن بازم میزارم!

    Nina Dobrev HD Vampire Diaries Nina Dobrev  HD Vampire Diaries